Un bărbat acuză o firmă de comercializări auto din Arad că i-a vândut o “coajă”. “Când am ridicat mașina pe elevator era să cadă pe noi”

Clientul unei firme de vânzări auto  din Arad acuză societatea că i-a vândut o “coajă” de maşină. Clientul susţine că la puţin timp după achiziţionare a trebuit să schimbe plăcuţele de frână şi uleiul. Spune că a dus maşina la un service, iar în momentul în care a urcat-o pe elevator aceasta era să cadă, din pricina faptului că podeaua era deteriorată, ruginită.  A plătit 1.800 de euro şi spune că maşina nu poate fi folosită.

Reprezentanţii firmei în cauză, Roland Auto Arad, spun că cel ce a cumpărat maşina a avut timp pentru a-i face verificările necesare şi că societatea nu face altceva decât să cumpere aceste autoturisme din Gemania şi să le vândă în România.

Cumpărătorul este din Bucureşti şi se numeşte Daniel Rusu. “Am luat ţeapă de la firma de comercializări auto din Arad Roland. Eu sunt din București, am venit în Arad sa cumpăr un autoturism deoarece preţurile sunt mai mici. Am achiziționat auto Mazda 6 din 2003 1, 8 benzină. În actul de vânzare este un paragraf în care eu, de bună voie, renunț la reclamați și litigii cu privire la aspectul și comportarea mașinii. Sigur, nici nu aveam pretenții să am garanție la un auto aşa vechi. Am ajuns în Bucureşti și chiar în oraș frâna s-a epuizat. Nimic nou, ceva firesc. A doua zi am mers la un prieten să le schimbăm. Stupoare, când am ridicat mașina pe elevator era să cadă pe noi, ruginită bocnă, iar rugina este acoperită cu vopsea în aşa fel incât să nu se observe. Am sunat la firmă, le-am spus ca acea mașină nu poate fi folosită și că ceea au făcut ei este hoție, închizidu-mi telefonul și trimițidu-mi pe WhatsApp hârtia semnată de mine. Am uitat să menționez că și dacă aş fi vrut să plec cu auto înainte de cumpărare nu aş fi avut cum, nefiind înscrisă în circulație. După ce au înscris-o și am semnat hârtia situația era ca și acum, semnasem. Practic am cumpărat o coajă de maşină cu preţul de 1.800 de euro. Acum pentru că în instanţă am șanse dar costă ceva, aş vrea ca prin intermediul dumneavoastră să afle toată lumea la ce hoție se pretează samsarii de mașini”, spune Daniel Rusu.

Bărbatul mai susţine că a găsit cu greu puncte în care să pună picioarele de la elevator pentru a ridica maşina.

Firma se apără cu „99% clienţi mulţumiţi”

Pe de altă parte, firma în cauză se apără şi spune că Daniel Rusu a verificat maşina atât cât a dorit până la momentul cumpărării.

„Achiziția unui autoturism este un moment important pentru orice familie. Știm acest lucru și de aceea facem tot posibilul pentru ca decizia de cumpărare să se întemeieze pe convingerea fermă că autoturismul îndeplinește parametrii tehnici normali pentru un vehicul rulat. Oferim consiliere și suport tuturor clienților nostri. Ne dorim să fie multumiți și satisfăcuți. Îi încurajăm, înainte de achiziție, să apeleze la evaluări de specialitate, să verifice autoturismul dorit cu mecanici, testere, etc. Acceptăm orice tip de test și oferim garanție pe numărul de kilometri afișați la bord. Toate autoturismele sunt importate din Germania și au carte service. Deținem documente doveditoare pentru fiecare autoturism privind certitudinea kilometrajului. Probabil, pentru aceste motive peste 99% dintre clienții noștri se declară mulțumiți de autoturismele achiziționate de la firma noastră și chiar ne recomandă mai departe.

În ceea ce privește clientul care v-a contactat, vă putem spune că a venit în parcul nostru auto, interesat fiind de achiziționarea unui autoturism second hand Mazda 6. I-a fost prezentat un autoturism fabricat în anul 2002, care era la spălatorie. Clientul Rusu Daniel s-a deplasat la spălatorie unde a vizualizat autoturismul. Mașina era suspendată pe elevator, pentru că tocmai i se schimbaseră anvelopele. Clientul, împreună cu o persoană de sex masculin cu care venise în parcul nostru auto, au verificat personal autotusimul Mazda 6 în timp ce era ridicat pe elevator, studiind și exteriorul podelei, pragurile, etc. Ulterior a condus autoturismul în cauză de la spălatorie, prin benzinăria alăturată, până în parcarea noastră.

Înregistrările noastre video pot dovedi faptul că domnul Rusu Daniel, împreună cu celălalt bărbat, au verificat mașina, au fotografiat-o din toate părțile, au încercat dacă funcționează toate dotările. Aceste verificări au durat mai mult de 3 ore, timp în care nu au mai fost asistați de reprezentanții noștri de vânzări, tocmai pentru a nu li se creea impresia că sunt presați de timp.

Ulterior, la solicitarea sa, clientului i s-a întocmit contractul de vânzare-cumpărare, factură fiscală, s-a eliberat bonul fiscal. În prețul de vânzare a beneficiat de serviciul de obținere a numerelor roșii, autorizația de circulație și asigurare auto standard. Clientul a pornit spre București cu autoturismul achiziționat, unde am înțeles că a ajuns cu bine.

Ne-a contactat abia după 10 zile de utilizare a autoturismului să ne calomnieze, proferând la adresa noastră amenințări și jigniri. După 30 de minute de convorbiri telefonice nu s-a mai reușit o conversație civilizată cu respectivul client. Ulterior, ne-a transmis că dorește să plătească o diferență de preț și să achiziționeze alt autoturism tot de la noi, dar noi nu oferim servicii de buy-back și nici închirieri auto. Apreciem că în acest caz, la fel ca în cazul tuturor clienților noștri, am acționat cu bună credință și am respectat principiile de bună practică asumate”, spune Diana Anțilă, office manager Roland Auto Arad.

Adauga comentariu