De teama reclamaţiilor pe Facebook, primăria s-a pus non-stop la dispoziţia arădenilor

În utlimii ani arădenii au postat pe paginile de socializare (Facebook) mai toate nemulţumirile pe care le aveau cu privire la municipiu. Făceau acest lucru, deoarece greu găseai pe cineva la care să te plângi. Acum, cel mai probabil pentru ca nemulţumirile să nu mai fie expuse în public, autorităţile pun la dispoziţie un număr de telefon la care pot suna cetăţenii la orice oră din zi sau noapte.

 „Am pus la dispoziția arădenilor un număr de telefon la care pot suna la orice oră din zi sau din noapte pentru a semnala problemele care apar în oraş. Sunt de părere că Primăria ca instituție şi cei care lucrează aici trebuie să fie în permanență aplecați către nevoile cetățenilor. Aşteptăm toate apelurile şi ne vom strădui să rezolvăm în timp util situațiile semnalate”, a declarat Călin Bibarţ, primarul Aradului. Telefonul Cetățeanului  este: 0257.984

UPDATE: Reprezentanţii Primăriei Arad spun că acest număr de telefon este pentru operativitate şi pentru a le pune la dispoziţia cetăţenilor încă un mijloc de comunicare. Mai mult de atât declară că este activat încă de anul trecut, doar că periodic le mai reaminteşte de el. 

 

Adauga comentariu