RCS-RDS îşi bate joc de noi!

RCS-RDS îşi bate joc de noi...şi, suntem convinşi, nu doar de noi. Am solicitat, în urmă cu vreo trei săptămâni, realizarea unui contract pentru servicii de televiziune prin cablu şi internet.

Ne-au transmis, telefonic, ce documente sunt necesare, astfel că în data de  23 februarie, într-o zi de vineri, le-am prezentat la unul din sediile firmei.

Cineva le-a studiat, ne-a spus că sunt în regulă şi apoi ne-a spus că, luni, 26 februarie, vine cineva să vadă dacă se poate pune, dacă există posibilitatea din punct de vedere tehnic, bla, bla...

Luni, 26 februarie, nu vine nimeni, nu sună nimeni – aşa cum ni s-a promis. Sunăm noi, marţi, 27 februarie, adică a doua zi - să întrebăm care este situaţia. „Doriţi să faceţi reclamaţie?”, ne-a întrebat o doamnă de la celălalt capăt al firului.  „Da, clar!”, am răspuns. Ne-a spus că ne va suna cineva. Într-adevăr,  au sunat a doua zi, miercuri, să semnăm actele.

Le-am semnat şi ni s-a spus că nu ştie când se va instala, că e un alt departament, dar că vor suna înainte, să nu fim cumva plecaţi de la birou. Au sunat luni, 5 martie, au venit, montat, dar la final ne-au anunţat că trebuie să ne deconecteze. „Păi?!”, am întrebat nedumeriţi. Explicaţia oferită arată modul de lucru al acestei companii, dar şi bătaia de joc!

„Ca să putem monta la dumneavoastră a trebuit să deconectăm pe altcineva. Încă nu sunt destule locuri, aşa că am dat semnal la tv şi internet doar de probă. O să vină altcineva de la noi, de la alt departament, care să vă lege de afară, de la stâlp”, ni s-a servit explicaţia care ne-a lăsat mască.

Azi, marţi, 6 martie - nu au ajuns. 

Comentarii

SkylakeGTX

07.03.2018 09:04

Sunt foarte multi abonati ...lol.... Puteti plange pe forumuri si bloguri 🤣😂n-o sa-i grabeasca in nici un fel😂😂😂bafta

Adauga comentariu