Au început cu o afacere de garaj şi astăzi au deschis un showroom cu peste 5.000 de produse

Victor Pop este un tânăr de 30 de ani din Arad care a deschis, joi, primul Centru din ţară de horticultură, peisagistică, construcţii, grădinărit şi utilaje pentru partea rezidenţială. Este o afacere de familie începută într-un garaj pe care au dezvoltat-o în timp. Victor se ocupă de acest domeniu de la vârsta de şase ani.

„De mic copil mergeam la garaj. Terminam orele şi mergeam la magazinul din garaj ca să ajut la vânzări şi reparaţii. Erau mai multe utilaje: motocoase, atomizoare, utilaje folosite în sivicultură şi grădinărit. Asta era în anul 1994. Totul a evoluat după zece ani. Am reuşit să ne mutăm într-un magazin mai mare după încă 15 ani în alt magazin şi acum am reuşit să creăm un Centru complet inovator cu utilaje de spaţii verzi, horticultură, construcţii, fitofarmacie, tehnică de irigaţii şi accesori pentru aceste departamente. Nu mai este nicăieri în ţară un asemenea centruu”, declară Victor.

Acesta a început Politehnica pe considerentul că şi tatăl lui a terminat facultatea, însă la sfârşit şi-a dat seama că îi place mai mult să continue afacerea de familie pe care a dezvoltat-o cu alte magazine şi cu o firmă de spaţii verzi. În prezent în firmă lucrează aproximativ 17 persoane. Putem spune că Gigi Pop a predat ştafeta fiului Victor Pop. Totul a început în anul 1994 cu motoferăstraiele.

Showroom-ul de motoutilaje poartă denumirea de AGRONOMO și are peste 5 000 de produse!

Investiția este de 700.000 euro. Inaugurarea AGRONOMO, showroom smart de reprezentanță STIHL și alte 13 branduri de top lideri mondiali a avut loc în prezenţa mai multor persoane. AGRONOMO este reprezentant etalon al liderului mondial german STIHL și al altor 13 branduri renumite de top: Honda, Makita, Karcher, BCS, Metabo, Hunter, Rainbird, Glissando, Solarex, Bayern, Castellari, Stocker și Fiskars.

Magazinul este dispus pe două nivele ce cumulează aproximativ 600 mp.

Primul nivel deschide showroom-ul propriu-zis care etalează un număr de peste 5 000 produse profesionale premium în domeniile: peisagistică, horticultură, agricultură, silvicultură, curățenie exterioară, tehnică de irigații, construcții și mentenanță.

Al doilea nivel este destinat serviciilor administrative care oferă suport în cel mai performant mod.

Nu este doar un concept ce vinde, ci dispune de servicii integrate și autorizate de închiriere sau prestare. Așadar, procesul de vânzare/service devine o experiență premium unică pe care Victor Pop dorește să le-o ofere clienților din Arad și nu numai.

„În 2020 ne propunem o creștere de 100%, datorită creșterii gamei de produse și servicii integrate sub umbrela unui singur brand - AGRONOMO. Ne bazăm pe noile concepte implementate și integrarea acestora într-un sistem bine pus la punct(prezentare, customer service, soluții inteligente, service, prestări servicii).

Parte din viziunea noastră este să oferim servicii extraordinare, sprijin deplin, calitate superioară și o gamă completă de soluții și unelte, utilaje și scule pentru clienți, meseriași și profesioniști.”, declară Victor Pop, Director Sales & Marketing.

Magazinul este automatizat și controlat doar din telefonul propriu, de la intensitatea luminilor până  la măsuri de securitate.

 

„Tehnologia de tip „casă inteligentă” îmbunătățește serviciile pe care le prestăm. Urmărim să fim centrul unic în Arad care pune la dispoziția clienților noștri toate elementele necesare pentru eficientizarea timpului și a muncii, ridicarea randamentului și optimizarea costurilor pentru a putea fi partenerul lor de succes.”, Victor Pop.

Magazinul de află în Grădişte, pe strada Petru Rareş; nr 111. Informaţii se pot obţine şi pe pagina www.agronomo.ro.

 

 

 

 

 

Adauga comentariu